Thursday, April 11, 2013

Workshop on Blood Film Reporting

... Akhirnya telah berjalan dengan lancarnya selama 2 hari bermula semalam hingga hari ini.
Prof. Dr Henry Rantai Gudum..penceramah yang cukup berpengalaman. Telah menimba banyak sangat ilmu dan pengetahuan dari beliau. THank you Prof.

Tidak sempat merakamkan gambar kerana telah merancang untuk membawa NEX5 tapi terluapa lah pulak....(kecewa tahap gaban). hinggakan telah ketinggalan untuk merakamkan beberapa gambar untuk dibuat kenangan abadi.
Namun semalam saya sempat merakamkan sedikit gambar menggunakan Samsung GT-S7500 ku yang sederhana ini.
 Ini Ibu Zaza...sempat posing. Sekarang dia sudah masuk 8 bulan lebih. Nanti bulan 5 dia akan melahirkan. Dia sentiasa kelihatan kuat, sihat dan bertenaga. Anak sulungnya si Zaza kata adiknya bernama Udin. Nanti kita tengok...betul ke Udin yang di dalam kandungan Azi???
Sama-sama kita nanti...

 Saudara Esa. Kesian betul dia. Kena chicken pork kah apa...hari ini 11.4.2013 dia tidak dapat ekot serta kerana telah diberi sick leave oleh Dr. Tan Poh Ting. 5 hari sick leave lagi...rehatlah kau di rumah Sa.. sak ko cepat2 sembuh sihat dan kuat.

 Gambar semasa majlis makan tengahari. Abg Is, Leyn, and Bapak Zaza..

Ibu Pohpeng, Ibu Liza dan bakal Ibu Muni. wah...tahniah Muni...nanti bulan 11 adalah lagi sahabat baru kitak... penantian yang akhirnya membuahkan hasil. God please bless Muni and her baby.

Workshop hari ini berakhir dengan presentation daripada setiap kumpulan.
Thank you.


No comments:

Post a Comment